maandag 9 maart 2015

BUREAU ACCESSOIRES


Als ik achter mijn bureau zit en hard aan het werk ben is het 1 grootte troep, maar op het moment dat daar niks gebeurd moet het daar ook helemaal opgeruimd zijn en rust uitstralen zodat ik er de volgende keer ook achter wil zitten. Ik doe op dit moment heel erg mijn best om mijn werkruimte on point te krijgen en mijn bureau accessoires is mijn volgende stap.


Rust voor mij betekend niet zo zeer minimalisme, maar voornamelijk eenheid. Eenheid is makkelijk te creƫren door middel van kleur. Omdat mijn werkplek zich bevind in de woonkamer vond ik her ook het fijnst om de kleuren van de woonkamer door te trekken. Er is dan ook gekozen voor de kleuren zwart, wit en bruin.

Pennen en Potloden
Mijn pennen en potloden komen van de Flying Tiger. Voor pennen en potloden ga ik graag naar Tiger omdat je meerder pennen of potloden in een pakket krijgt en dat voor een goede prijs. Daarnaast schrijven ze ook nog heel lekker. Ander plekken waar ik graag pennen haal is de Hema en verbaas in wekkend de Albert Hein.
Pennenhouder
Ik kon maar geen pennenhouder vinden die naar mijn zin was (waarschijnlijk omdat ik ook niet echt weet waar ik naar opzoek ben) dus heb ik ervoor gekozen om een oude pastasaus pot schoon te maken en deze tijdelijk te gebruiken als pennenhouder. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er voor nu toch echt wel blij mee ben.
Notebooks
Nu ik dit aan het schrijven ben valt het mij op dat ik eigenlijk altijd naar de bruine notebooks grijp (geen speciale rede, gewoon just because). D collectie die ik nu heb liggen komt voornamelijk van de Hema. Hema is prettig voor notebooks omdat ze daar echt allerlei maten, printen en kleuren. De twee kleintjes zijn handig omdat ze makkelijk in je tas te stoppen zijn. De grotere versie zijn altijd fijn om op je bureau te laten liggen.


Perforator,nietmachine & plakband dispenser
Mijn perforator,nietmachine & plakband dispenser waren een cadeau en zijn afkomstig van de Hema. Op dit moment zijn deze niet meer verkrijgbaar, maar de Hema verkoopt nog steeds hele leuke perforators,nietmachines & plakband dispensers. 


Rust en eenheid d.m.v. kleur. Eigenlijk gewoon heel simpel.
-VAL-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten