zaterdag 14 maart 2015

OPSLAG DAG #1 VOORRAAD

In een ruimte met weinig opslag moet je het soms een beetje anders aanpakken. Dus als je het niet kan opbergen kan je het etaleren. Het volgende is meer ontstaan uit noodzaak en is geƫindigd als functionele decoratie.


Ik ben een groot fan van pasta. Alle soorten pasta. Er is dan ook een heleboel pasta in huis te vinden. Ik heb geprobeerd om het allemaal in kastje op te slaan maar kwam er al snel genoeg achter dat ik niet meer kon bijhouden wat ik nou wel en niet in huis had. Daarnaast nam het ook nog teveel ruimte van mijn keukenkastjes in beslag die ik hard nodig had voor ander dingen.

Nu de oplossing. Super simpel en ook nog leuk om naar te kijken.  Het enige wat ik heb gedaan is het aanschaffen van de Ikea voorraad pot Kronken.

om het nog iets extra's te geven heb ik met mijn lettertang labels gemaakt. En zo heb je in een keer een pastaplank. Het is leuk en ook nog overzichtelijk.


Ik heb gekozen voor pasta, maar de pasta kan makkelijk worden vervangen door bijvoorbeeld bloem, cruslie/muslie of rijst. Of ga een hele andere kant op  Doe iets wat bij jou past.


 -VAL-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten