maandag 9 maart 2015

DE GEUR VAN THUIS


Ik heb iets met geurkaarsen. Wat het precies is kan ik je niet vertellen, maar voor mij doet het iets met de sfeer van de hele woning. Misschien wel omdat het warmer voelt in huis. Het enige jammere aan geurkaarsen vind ik dat de geur zo snel vervliegt. Mijn zus adviseerde mij dan ook om een oliebrander aan te schaffen. 



Ik ben naar de KKEC (beter bekend als de voormalige Expo). Hier vond ik oliebranders van het merk Scentchips. Ze waren er verschillende vormen en kleuren aanwezig.
Nadat ik een keuze had gemaakt welke brander ik precies wilde meenemen, was het tijd om de geurtjes uit te kiezen. In het filiaal waar ik was hadden ze een boekje er naast liggen met zogenaamde "ScentRecipes". In dit boekje word beschreven hoe de oliebrander werkt en welke geuren er beschikbaar zijn. Zo zijn de geuren verdeeld in 6 verschillend groepen:
  • Folowers
  • Sweet
  • Fruit
  • Fresh
  • Earth
  • Spices

Per groep word er beschreven welke geuren er tot deze groep behoren en hoe ze gemixt kunnen worden. Mijn advies is om dit boekje snel even door te nemen voordat je de geuren gaat uitkiezen. Het word dan een heel stuk makkelijker kiezen.


De Geur van de Wax chips zijn redelijk sterk en blijft lang genoeg hangen. Omdat mijn ruimte niet zo groot is kan ik afwijken van de gebruiksaanwijzing en kan ik langer door. 

Ik ben tegen dit merk aangelopen, maar er zijn genoeg ander keuzes. Andere plekken waar je oliebranders en wax van andere merken kan kopen zijn de Dille & kamille, Xenos, Action en de Blokker. Ik ben zeer tevreden over deze aankoop een raad het dan ook zeker aan jullie aan. Voor meer informatie klik hier.

-VAL-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten