vrijdag 27 februari 2015

GOEDKOOP IS GOEDKOOP #1



Om jou huis jou thuis te maken hoeft het allemaal niet duur te zijn, maar het mot wel mooi zijn. Er zijn genoeg winkels waar je leuke huis decoratie kan vinden voor een goede prijs. Dus laten we eens kijken wat er allemaal te vinden is.

Primark
De Home afdeling bij de Primark is mijn nieuwe favoriete plek. Ze hebben van alles. Zo kan je er kussens, plaids, mokken, theedoeken kaarsen en nog veel meer vinden. Ik kan natuurlijk alleen advies geven over het geen dat ik zelf heb aangeschaft en dat zijn een aantal kussen en beddengoed. Omdat ik een kleine obsessie heb met kussen kijk ik bij de Primark altijd mijn ogen uit. Ik heb 4 witten kussen aangeschaft voor mijn zithoek ( mijn favoriete plek in het hele huis). Deze kussen komen in een pak van 2 en kosten samen € 9,99. Verkrijgbaar in verschillende kleuren.


De volgende twee dingen die ik heb aangeschaft zijn kussenslopen en een bijpassend hoeslaken. Omdat ik voorheen op kamers heb gewoon en dat dan betekend dat je bed altijd in zicht is, heb ik mezelf aangeleerd om mijn bed altijd zo netjes mogelijk op te maken. Goed en mooi beddengoed helpt daar heel erg bij. Ik was dan ook zeer verrast en ontzettend blij dat ik twee kussenslopen voor € 4,00  en een bijpassen hoeslaken voor € 8,00 kon meenemen naar huis.









Van alle drie de producten kan ik zeggen dat de prijs kwaliteit verhouding super is!

Wat er nog op mijn verlanglijstje staat:
- Een van de kaarsen van de Primark Home afdeling
- Meer kussenslopen voor de afwisseling
- Een mooi plaid (de plaids zijn zeker een kijkje waard)
- En misschien nog een leuke mok.

Goedkoop is echt gewoon goedkoop bij de Primark.
-VAL-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten