maandag 23 februari 2015

DIY: WALL/BUREAU ART Follow my blog with Bloglovin



Ik las een stuk op de op de blog van gh0stparties en hierin beschreef ze hoe je het beste je werkruimte kan inrichten. Toen ik opkeek naar mijn eigen werkruimte besefte ik  dat ik ook iets moest gaan doen. Dus hier een canvas diy om je werkruimte wat meer persoonlijkheid te geven.


Wat heb je nodig:
  • Computer/ laptop 
  • T-shirt transfer papier ( Hema ) 
  • Printer 
  • Stanleymes 
  • Bakpapier 
  • Canvas naar keuze ( Xenos )
WAT TE DOEN:

STAP 1: Begin met het zoeken naar een afbeelding naar keuze. Mijn erste bron is altijd Pintrest. Als je goed bent met illustrator of Photoshop is een altijd de mogelijkheid om je eigen afbeelding te maken.


STAP 2: Print de afbeelding uit op het T-shirt transfer papier. Hou er rekening mee dat de afbeelding in spiegelbeeld wordt afgedrukt op j canvas. als j dit niet wilt, spiegel de afbeelding dan vooraf.


STAP 3: Snij (of knip) de afbeelding uit.

STAP 4: Strijk over je canvas heen zonder dat de afbeelding er op ligt.


STAP 5: Leg je afbeelding met de de juiste zijde op je canvas, leg daar bovenop je bakpapier en strijk met je strijkijzer op de hoogste stand over de afbeelding ( voor ongeveer 3 min).


STAP 6: haal het papier van de achterkant van de afbeelding, ga vervolgens nog 1 min over de afbeelding met het bakpapier.

STAP 7: Laat het afkoelen en je bent klaar!!


TIPS
- Ga altijd uit van de instructies die op de verpakking van het transferpapier.

Dit was de eerste DIY voor je werkplek. Kijk uit naar #2. Ben benieuwd naar wat jij ervan hebt gemaakt!! Tag mij op Instagram

- VAL -


Geen opmerkingen:

Een reactie posten