zondag 1 mei 2016

COMFORT ZONE #1 deel I (KLEDING)


Ik heb altijd een periode waarin ik constant naar hetzelfde pak. Mijn zogenaamde "confort zone". Qua kleding, boeken, rust momenten. Dus hier mijn "conford zone" voor dit moment.

Ik ga op dit moment heel erg voor comfortabel, maar ik het moet er natuurlijk wel een beetje presentabel zijn.

Ik begin met mijn tas (Monki). Hij is ontzettend simpel maar dat is waarom ik er zo blij mee ben. Hij past bij alles. Hij is groot genoeg, maar niet TE groot en natuurlijk in mijn lievelingskleur zwart (ook al is zwart officieel geen kleur)




Als tweede heb ik een oversized trui (H&M). Ik hou hier ontzetten van omdat het heel erg comfortabel is. Het zit lekker los en ik kan me er makkelijk in bewegen. Ik probeer het wel altijd te combineren met een iets strakker kledingstuk aan de onderkant om niet al te slonzig over te komen.



En zo komen we met meteen op mijn legging. Deze gaat goed met mijn oversized truien aangezien deze strak zit. Ook weer zo iet waar ik mij lekker makkelijk in kan bewegen.

Het volgende is heb ik een groen jasje (H&M). Dit is voornamelijk om alles weer terug te brengen naar iets dat iet meer presenstabel is. dit keer is het groen, maar het had ook zwart of bruin kunnen zijn ( we blijven wel in het thema van de aarde tinten)



Voor de accessoires heb ik een Casio horloge omdat het altijd fijn is om te weten hoe laat het is en daarnaast is een goede flashy zonnebril (Swan market) altijd goed om je outfit net dat kleine beetje extra iets te geven 

(er moet dan natuurlijk wel zon zijn).





en zo heb ik stiekem een uniform, waar ik me helemaal comfortabel in voel. Ik ben benieuw wat jullie "comfort zone" is als het gaat om kleding voor deze maand.

Dat was het weer voor nu. Deel twee van comfort zone komt er ook aan. Daar zal ik mij meer richten op ontspanning, zoals boeken muziek enz.

Until next time

-VAL-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten