zaterdag 28 mei 2016

DIY UPGRADE: KABEL ORGANISATIE



Het is weer tijd om wat dingen in huis weg te doen. Ik probeer wel altijd te kijken als ik er iets ander van kan maken voordat ik het weggooi.  9 van de 10 keer is dat niet het geval maar nu is het mij weer een keer gelukt. 

Dit keer heb ik theedoos kunnen veranderen naar een opslag voor al mijn kabels. Nu zijn alle kabels georganiseerd en allemaal bij elkaar zonder dat je ze uit een knoop hoeft te halen voordat je ze gaat gebruiken. Als dit je iets lijkt lees dan verder.

WAT HEB JE NODIG:
- Theedoos
- Acrylverf 
- Kwast
- Papier
- Schilderstape




Stap 1
Verf de gehele theedoos in de lichtste kleur die je gaat gebruiken en laat de verf drogen. 

Stap  2
Plak  met de schilderstape een  diagonale lijn  over de theedoos.

Stap 3
Verf het gewenste deel in donkerste kleur. Je kan met je ontwerp altijd afwijken met bijvoorbeeld meerdere lijnen. Zorg er dan wel voor dat je altijd van licht naar donker gaat. Van donker naar licht kan ervoor zorgen dat de dekking van de kleuren lastig is.

Stap 4
Zoek al je kabels bij elkaar, rol ze op en organiseer ze in de verschillende vakjes. 

Stap 5
Geef de doos een plek in huis en style de ruimte eromheen.




Varieer in kleur, design en vorm, maak het helemaal eigen en laat voor mij op Instagram @losetheboxx een foto achter. Ben erg benieuwd wat jij ervan maakt.

-VAL-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten