donderdag 5 mei 2016

NEW: VAN ALLES EN NOGWAT



Ik ben op dit moment bezig om een groot deel van mijn "studentenspullen" om te wissel voor iets dat wat volwassener is. Dat maakt dat ik de afgelopen tijd heel erg opzoek ben naar wat nieuwe dingen voor in huis. En dit is wat ik heb gevonden.

-Mokken-



Ik vind het altijd wel fijn als ik al mijn visite in dezelfde mokken koffie en thee kan geven. Ik weet dat het voor heel veel mensen totaal geen probleem is als er allemaal verschillende mokken op tafel staan, maar ik krijg daar echt de kriebels van. Dus ben ik best wel een tijd opzoek geweest naar mokken waar ik ook echt blij van kan worden ( en ja... ik kan blij worden van mokken).

Eindelijk heb ik ze gevonden. Ze komen van Sostrene Grene (een nieuwe Scandinavische winkel in de Hoogstraat in Rotterdam). Zeker de moeite waar om even een kijkje te nemen. 

Ze zijn groot, ze zijn zien er leuk uit en ze kunnen ook best wel tegen een stootje. En niet te vergeten.....eenheid!!! Daar wordt ik blij van.


-Bureau-



Ik weet dat ik niet zo lang terug een post op mijn blog heb gezet dat over mijn werkplek ging, maar ik wist toen stiekem al dat het maar van korte duur zou zijn. Ik had ook eigenlijk niet veel meer ruimte nodig, maar ik vond het ook helemaal niet erg om wel wat mee ruimte te hebben. Ik ben dan ook voor een tussenweg gegaan. Het nieuwe bureau is kleiner dan mijn oude bureau maar ik groter dan mijn tijdelijke bureau. We hebben hem zelf in elkaar gezet en "ontworpen". Het heeft het toch dat kleine beetje extra karakter. En ook al is hij niet helemaal afgewerkt is het toch al mijn favoriete plek in huis.
( een aparte workspace blogpost komt eraan wanneer hij helemaal is afgewerkt).

-Plantjes-



I know.... Ik praat alleen maar over plantjes, maar daar haal ik ook mijn meeste energie uit. Waarom ik het toch even oven deze drie plantjes wil hebben is omdat ik ze heb gekocht bij de Hema. Yep...ik was ook een beetje in shock toen ik ze zag, maar het is toch echt waar. Ze zijn na een maandje nog steeds heel stevig en natuurlijk heel mooi. Meer zal ik er niet over zeggen anders blij ik nog uren doorgaan. Maar.....ja.... Hema dus....

Dat was het voor nu. Er komen binnenkort vast wel wat nieuwe dingen bij aangezien ik nog wat plannen heb voor bijvoorbeeld het bureau, maar dat bewaar ik voor de volgende blogpost.

Als je tussendoor nog wat snippers wilt zien kan je me altijd nog vinden op Instagram. Daar staan mijn nieuw koopjes meestal als eerste op.

Tot de volgende blogpost...

-VAL- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten