dinsdag 17 mei 2016

DESK TOUR


Vaas-Ikea/ Kaars-Ikea / Witte pot-Xenos / Plantjes-Hema

Ik heb het even uitgesteld omdat ik in eerste instantie het idee had dat ik nog heel veel aan het bureau wilde doen en er van alles op wilde zetten, maar ik realiseer mij nu dat ik eigen best wel tevreden ben met hoe het er nu uit ziet. Dus is het tijd om met jullie te delen. Let´s begin.....

In de voorgaande post heb ik al wat verteld over mijn nieuwe bureau, maar heb ik nog niet laten zien hoe ik hem heb ingericht. dus ik ga proberen alles een beetje af te gaan.

Overzicht.

Hier zie je hoe mijn bureau er in zijn totaliteit uit ziet. Waarschijnlijk valt het je meteen op dat er veel groen aanwezig is. Ze zeggen altijd dat je jezelf moet omringen met dingen die je blij maken en het zal nu geen groot geheim meer zijn dat ik ontzetten veel van planten hou. Dat is dan ook duidelijk terug te zien op mijn bureau.


Stationary.


Bakjes-Hema / Potloden-Hema
ik hou er totaal niet van om allemaal verschillende pennen en potloden op het bureau te hebben. Was dan ook heel blij toen ik deze witte potloden in de Hema vond. Het bakje waar ze in zitten komt ook  van de Hema. Het is een set van 6 en is eigenlijk bedoeld voor de badkamer, maar Think outside of the box......

Ik heb nog niet de kans gekregen om mooie schrijfblokken te halen die ook weer allemaal bij elkaar passen, daarom verblijft het geen dat ik wel heb maar niet al tevreden mee ben, op dit moment in de opening in het bureau.

Planten. 
Linke plant-Ikea / Rechter plant-Hema / Vetplant-Hema / Catus-Ikea

I ga hier niet teveel op in aangezien ik dat al veel te vaak heb gedaan, maar een beetje groen is altijd goed.

Kaarsje.

Ook kaarsen is iet waar ik heel gelukkig ban word. dit is meer voor ´s avonds om wat sfeer te creĆ«ren wanneer het donker wordt.

"Kunst".

Lijstjes-Ikea

Ik wilde iets wat niet  te typisch was aan de muur hangen. Heb heel lang moeten zoeken voordat ik tot dit idee ben gekomen. Ik had nog een aantal lijstjes liggen en ben toen vervolgens naar de bloemist gegaan om iets uit te kiezen wat ik mooi vond. Net als een foto heb ik ze ingelijst. ben blij met het resultaat omdat het helemaal bij de rest past en het nu echt een geheel is geworden.

Het was even zoeken, maar kan niet echt gemeend zeggen dat ik er heel blij mee ben.


Ben benieuw waar jij je mee omringt wanneer je aan het werk bent en misschien heb je nog leuke stationary tips die binnen mijn thema passen. Hoor het graag.

-VAL-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten