woensdag 30 maart 2016

MIJN WERKPLEK



Ik zit al tijden tegen ons enorme bureau aan te kijken. En ik stoorde mij er enorm aan, aangezien er ooit een tijd was dat het ook echt nodig was, maar die tijd is nu voorbij. dus hier een kijkje naar onze nieuwe werkplek.





Het bureau is een samenstelling van twee onderdelen die we nog in huis hadden liggen. De poot is één van de poten van het oude bureau en het blad is een Lack plank van de Ikea.  Dit is waarschijnlijk een tijdelijke oplossing maar voor nu ben ik er blij mee. 

Een klein bureau laat je nadenken over wat je nou echt nodig hebt waardoor je ook geen rotzooi op je bureau heb staan. Er was wel ruimte voor nog een beetje decoratie om de boel wel een beetje op te fleuren.









Hij is klein, maar voor NU toch echt even heel fijn.


-VAL-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten