dinsdag 1 maart 2016

BLIJ: LEESHOEK /WERKHOEK


Ik heb sinds kort mijn zit/leeshoekje weer ontdekt. In de zomer was het echt mijn 'spot', maar naar maten het kouder werd bleef ik er steeds meer uit de buurt. Tot vanmiddag. Ik kwam van werk en was helemaal nat geregend. Om een beetje warm te worden heb ik een kopje thee voor mezelf gezet. Vervolgens de platenspeler aangezet, een lekkere grootte deken gepakt en ben ik in mijn hoekje gaan zitten. Kijkend naar de regen kwam ik helemaal tot rust en besefte ik mij waarom ik ook al weer zo blij werd van deze plek.



De aankomende dagen word het weer er niet beter op dus weet ik wel waar ik te vinden ben na het werk. Even lekker tot rust komen op mijn meest favoriete plekje van ons kleine appartementje.





Ik ben heel erg benieuw welk deel van jou huis jou favoriet is. Laat het mij weten! Foto's zijn ook altijd welkom. Tag mij op instagram @losetheboxx.

-VAL-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten