zaterdag 9 mei 2015

BLIJ: BED

Als je op kamers woont moet je van een klein oppervlak het beste maken. Dat kan heel lastig zijn. Voornamelijk omdat de ruimte rommelig is voordat je er erg bij hebt. Daar is de obsessie van een netjes opgemaakt bed ook ontstaan. Omdat mijn bed een van de wat grotere onderdelen was in mijn kamer, was dat ook het geen wat vaak het meeste de illusie van rommel gaf.



En zo is mij obsessie ontstaan voor een netjes en mooi opgemaakt bed. En het netjes betekend niet meteen super fancy! Met een paar extra kussen en een leuk plaid kom je al heel ver.
Omdat er geen achterbord op het bed zit dienen de twee grootte kussen als vervanging. Het fijne van de kussen is dat de kussenslopen gewassen kunnen worden en dat ze comfortabel zijn om tegen te zitten net voor het slapen.
De kussen en het plaid maken het allemaal net iets spannender dan het eigenlijk is.


Het "plaid" mag ik officieel niet eens een plaid noemen omdat het een stuk stof is dat ik op de stoffenmarkt heb gekocht. De stoffenmarkt is zeker een aanrader (klik hier voor een stoffenmarkt bij jou in de buurt).





vijf minuten van je tijd in de ochtend, wat op elkaar afgestemde kleuren en BAM....weer helemaal blij. Wat jij??
 -VAL-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten