maandag 3 oktober 2016

Looks for less wishlist


Iedereen wil mooie spullen. Zo ook ik. Maar heel vaak moet ik keuzes maken wat ik nou wel of niet koop en keuzes maken is niet leuk. Maar als je een klein beetje geduld heb en onderzoek doet kan je heel ver komen. Zoals de meeste mensen heb ik een wishlist, maar na een klein beetje zoeken kwam ik er achter dat ik best wel een duren smaak heb. Een van mijn favoriete interieur winkels in Loods 5. Ontzettend mooi spul, maar meubels zijn gewoon wat duurder. Als je meerdere dingen nodig hebt, kunnen de kosten oplopen en dan is het altijd fijn als je kan besparen. Dan maar opzoek naar de next best thing. Dit is wat ik heb gevonden.....

1. Bureaustoel
Links: Jysk- Klarup -€50,- klik hier
Rechts: Lood 5 - Stoel 23 - €89,- klik hier
2. Bakkerskast 
Links: Xenos - Bakkerskast - €50,-. klik hier
Rechts: Loods 5 - Trolly Bakery - €199,- klik hier
3. Hanglamp
Links: Kwantum - Anna - €60 klik hier
Rechts: Loods 5 - Dek 40' -€189 klik hier 
4. Eetkamerstoel
Links: Kwantum - New York -  €49 klik hier
Rechts: Hay - About a chair AAC22 - €235,- klik hier 

Als ik alle vier de items zou kopen kom ik met mijn budget items uit op een bedrag van € 209,-
Bij een totaal van alle 'duren' producten kom ik op een bedrag van €712,-

Mijn tips is dan ook om geen overhaaste spontane aankopen te doen en goed te zoeken. Iets wat mijn altijd helpt is de reclamefolder app. In deze app vindt je alle reclamefolders die er zijn. Zet het op je telefoon of je tablet en neem gewoon even de tijd om er doorheen te kijken. Heel vaak vind je iets dat je graag wilde hebben voor een iets betere prijs.

Zijn er nog meubelstukken die ik niet heb benoemt, maar wel echt moet  zien laat dan een berichtje achter. 

Until next time...

-VAL-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten