maandag 5 september 2016

Diy easy: tuintje in een vaas


je ziet overal van die terracotta potjes die helemaal leuk zijn beschilderd. Super hip en ik heb het ook zeker geprobeerd, alleen wordt ik er in mijn eigen hij wat minder wild van dan bij anderen. Ik ben dan ook gaan kijken naar andere opties om mijn plantjes te etaleren. Ik ben er uit. Vazen en voorraadpotten.

Aangezien ik groot fan ben van terrariums wilde ik graag iets met glas. Aangezien een terrarium vrij prijzig kan zijn ben ik opzoek gegaan naar iets dat voor mij iets betaalbaarder en dat waren vazen en voorraadpotten. 

Wat heb je nodig:
- Vaas naar keuze
- Plantje naar keuze 
- Potgrond

STAP 1
vul je vaas gedeeltelijk met potgrond.

STAP 2 
Plaats de plant in je vaas.

STAP 3 
Vul de vaas verder op met potgrond en klaar is kees.



Kies is dat bij jou past. Ga voor een klassiekere glazen vaas of kies in plaats van een vetplant of een cactus een normale plant. Het is jou feestje, maak er iets moois van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten