maandag 4 juli 2016

5X Waarom: Dille en Kamille


Ik kom er niet vaak maar als ik er dan ben vraag ik mijzelf altijd af waarom ik er niet vaker kom. De Dille & Kamille is THE SHIT!! En ik zal je vertellen waarom....

#1 Anders.

Het is anders om de meest positieve manier mogelijk. De Dille en Kamille heeft geen standaard producten. Een voorbeeld hiervan is en geurzakje of zakjes met gedroogde lavendel. Dit zijn dingen die je misschien doen denken aan "vroeger". Nooit gedacht dat dit iets zou zijn waar ik enthousiast over zou kunnen wonen, maar er is niks prettiger dan de deur van je kledingkast open te trekken en begroet te worden door een lekker frissen geur naar keuze.

#2 Alles wat je niet wist dat je wilde, maar misschien wel moet hebben.

Een flessenwasser.....Wanneer denk je nou bij jezelf: weet je wat ik nodig heb.... een flessenwasser! Maar laten we even bij stil staan bij een flessenwasser. Ken je die ene vaas die je altijd wilt schoonmaken maar je  hand past net niet in de opening en je kan het ook niet in de vaatwasser doen want hij is te groot. Of je hebt een super leuk meeneem flesje gekocht en die kan je echt niet schoonmaken met een afwasborstel of een sponsje. Het enige wat ik dan nog zeg is.......flessenwasser

#3 Plantjes

Ik woon in Het centrum van Rotterdam en daar hebben wij geen tuincentra. Aangezien ik van plantje hou is het heel jammer dat je niet even naar de stad kan gaan om een paar plantjes te kopen. Dit jaar heb ik het geluk gehad dat er een aantal winkels zijn geweest die zijn begonnen met het verkopen van de wat kleinere plantjes en Dille en Kamille is er een van.

#4   Gewoon mooie dingen

Soms zie je iets en dan denk je, dat is is gewoon mooi. dat heb ik nou bij 9 van de 10 dingen die ik daar heb gezien. Alles wil ik meenemen naar huis. Ik moet natuurlijk realistisch blijven en kan dan echt niet alles mee naar huis nemen. maar er is keuze genoeg.

#5 Variatie

Dille & Kamille heeft van alles. Plantjes, woontextiel, kinderspeelgoed, wat meubeltjes enz.  Je kijkt je ogen uit.

Als je er er altijd voorbij loopt maar nooit naar binnen gaat, doe dan jezelf een plezier en loop even naar binnen. Ook al koop je niks is er altijd nog inspiratie dat je kan opdoen.

Als je langs bent geweest laat mij dan via instagram (@losetheboxx) weten wat jij voor leuks hebt gevonden. 

Tot de volgende keer!

-VAL-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten