dinsdag 21 juni 2016

Say hallo to my little friends


Ik wil jou graag kennis laten maken met my little friends. Dit zij niet alle planten in huis, maar dit zijn mijn meest favorieten en meest makkelijke planten om te onderhouden. Ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken, dus laten we beginnen.

Catus #1 - Swan market - 20 cm




Cactus #2 - Ikea - 23 mm



Clusias - Ikea - 36 cm



Haworthia Limifolia - Ikea - 21 cm






Sanseveria - Dille & Kamille - 28 cm




Sanseveria - Ikea - 26 mm


Al deze planten hebben relatief weinig aandacht nodig. Ze hebben niet extreem veel zonlicht nodig en persoonlijk geef IK ze maar 1 keer per week water. Ideaal!
Als je net zo slecht met planten in leven houden bent als ik, zit er misschien iets tussen dat jou trek en je kan helpen om jou huis misschien ook op te vrolijken.

Voor al mijn nieuwe aanwinsten kan je mij terugvinden  op instagram (@losetheboxx).

Dat was het voor nu. Tot de volgende keer.

-VAL-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten