donderdag 17 september 2015

BLIJ: A FEW OF MY FAVORITE THINGS


We kunnen met zijn allen onze kop in het zand steken. Er vooral niet zeggen dat het herfst aan het worden is, maar dat maakt het weer er toch echt niet beter op. Laten we het gewoon accepteren en er ook een beetje van genieten. Hier 3 of my favorite things van de herfst.


1 - WARME-CHOCO-MET-SLAGROOM-OP-DE-BANK MOK

Het is weer tijd voor warme chocoladenmelk met slagroom en daar kan ik natuurlijk alleen maar van genieten als ik daar ook de goede mok voor heb. Ik maak er altijd een heel punt van om een speciale mok uit te kiezen, die helemaal van mij is. Als je de juiste hebt gevonden, geloof mij dan wanneer ik zeg dat warme chocoladenmelk met slagroom meteen een feestje wordt.

2 - PLAIDS

Het word weer kouder in huis en ik probeer het aanzetten van de verwarming altijd uit te stellen aangezien dit nog niet echt koud is. Daarom zijn plaids de perfecte oplossing. Ze zijn er werkelijk waar in alle kleuren, maten en materialen. Je warme choco, een leuke film en je plaid. super cozy.

3 - KAARSJES

Het word weer vroeg donker. In plaats van het direct aan doen van het grootte licht kan je er ook  voor kiezen om kaarsjes aan te steken. en aangezien we toch in een avondje bankhangen terecht zijn gekomen maken we het hiermee af..... je gaat zitten onder je plaid met het zweervolle licht van de kaarsjes. Je zet je filmpje terwijl je geniet van je warme choco. Kijken of je dan nog naar buiten wilt en of herfst dan nog zo er is.

Laat mij weten waar jij blij van word op een donkere herfstdag.

-VAL-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten