donderdag 18 juni 2015

NEW: GEOMETRISCHE VORMEN


Yep....ik ben er ook zo één. Ik ben ook verliefd geworden op de hele draadmandjes/ geometrisch trend. Draaimandje zijn nog niet aangeschaft, maar ik zie er zeker een aantal in de nabije toekomst. De items waar ik het dit keer over ga hebben zijn waxinelichthouder/kaarsenhouder.


Een soort gelijke waxinelichthouder op instagram voor een prijs van ongeveer €21. Ik was van plan hem te bestellen totdat ik heel toevallig in de zelfde week de Xenos binnen liep. Daar vond ik soortgelijke waxinelichthouders in twee maten. Een kleine voor €6,- en een grootte voor €12. Ik natuurlijk super blij omdat ze goedkoper zijn en daarnaast hoefte ik  niet lang op ze te wachten omdat ze uit een ander land zouden moeten komen.



Ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel teleurgesteld was. Ze hadden best wel wat aankleding nodig. Ze waren een beetje saai. Omdat er natuurlijk niet ongelooflijk veel materiaal aanwezig is wordt de ruimte niet echt opgevuld. Na heel veel passen er meten ben ik er uiteindelijk toch uit gekomen...


Als eerste ben ik begonnen om een hoogteverschil te creëren. Ik was nog steeds niet helemaal tevreden dus ben ik gaan kijken hoe ik ze anders op kon vullen....
Het zal nu waarschijnlijk al een beetje bekkend zijn als je mijn ander post heb gelezen dat ik groot fan ben van vetplanten en cactussen dus konden ze hier natuurlijk ook niet ontbreken. Het glas heb ik verwisseld voor een kleine cactus die je in eer 3-pack kan kopen bij de Ikea.


Na heel veel passen en meten ben ik dan eindelijk tevreden met het eindresultaat. En dan kan ik natuurlijk ook niet anders dan het met jullie delen.

Deze trend moet je jezelf zeker niet voorbij laten gaan, vooral omdat er veel meer mogelijk is dan je in eerste instantie denkt. Misschien heb jij nog leuke idee hoe je zo een houder kan opvullen. Ik ben benieuwd naar jou suggesties.


-VAL-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten